آغاز به کار رادیو مرسدس بنز
 

رادیو مرسدس – بنز را می توان از طریق برنامه های تلفن همراه و تبلت ها، اینترنت خانگی و سیار و یا سامانه های  چندرسانه ای برخط دریافت کرد.

اولین وسیله نقلیه ای که به این رادیو مجهز خواهد بود gla جدید (رونمایی شده در نمایشگاه امسال فرانکفورت) می باشد.قرار است از این پس محصولات آتی مرسدس – بنز به آخرین نسل از command online مجهز شده و قابلت دریافت این شبکه رادیویی را پیدا کنند.

لودر فروم – رئیس ارتباطات بازاری خودروهای مرسدس – بنز – گفت: ما تا کنون به شبکه های دیجیتال و بین المللی بسیاری گوش کرده ایم . اینک منطقی است که شبکه شنیداری و دیجیتالی را برای خود در نظر بگیریم. ما این رویکرد را برای گروه های هدف  به روز و آن دسته که پیگیر محصولات ما هستند پیش گرفته ایم.

وی افزود : ما هرآنچه را که به برند و محصولاتمان مربوط می شود را در این رادیو به بحث می گذاریم اما این برنامه ها جنبه تحریری و نه تبلیغی خواهد داشت.

رادیو مرسدس – بنز به صورت 24 ساعته برنامه های گوناگون با کیفیتی از توضیح درباره محصولات تا موسیقی و برنامه های مشترک با شرکت های دیگر را به زبان انگلیسی پخش می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 13023
بازدید کل : 462737
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2